Varningsflagg

Just nu önskar jag att histologi var intressant nog att hindra min lilla hjärna från alla dessa jobbiga ideér.

Jag vet att det bara är skitsnack (outtalat ska det hållas) att jag bara är dum som får för mig det här. Jag vet det för att A inte är B och att det var 3 timmar sen jag åt sist.

Och för att det är den där tiden då godis är extra gott, då man helst bara vill krypa ner under täcket och vakna upp om en vecka.

Oh, om histologi ändå kunde hindra mig från att känna MIG så tråkig.


Kommentarer
Postat av: eliise

ja de är ju så, jag har en jätte gammal nu medans min är på lagning och den funkar iaf! :D

2010-09-09 @ 18:41:57
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0