Om jag inte skrev alla inlägg på natten, vore de nog

längre,
lättare att läsa,
mer intressanta (man kan ju alltid hoppas)


Men idag så har inte hjärnan velat samla sig förrän nu. Jag skulle knappt påstå att den är okej nu heller.
Högskoleprov, som många av er vet, och jag satt där på en liten trästol idag.

Inte för att jag vill skylla ifrån mig på trästolen,även om det hade varit skönt.

1,fucking6.

sämre än innan.

MEn, jag är så sjukt nöjd med alla frågor som jag svarade rätt på. Och inser att mina fel inte är slarvfel, utan mere okunskap. Eller tja. Orddelen är ju ett enda stort lotteri. Så jag skyller på det. Att jag fick dumma frågor. Jag hade svaren, men de (vem?) hade inte frågorna.

Hoppas de ställer rätt frågor nästa gång. För mig blir de inte av med.


Mot Sherwoodskooogen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Puman! Kan du inte börja lägga ut lite av dina alster på bloggen? Tycker jag! Puss puss

2009-04-22 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0