Indiskt...ish

Tudiluuuuu!

Igår hade jag lite av en invigning av lägenheten (hm, har ju bara bott här nu sen i augusti) Faktiskt första gången jag hade bjudit in till lite helkväll med vänner här!

Bland tonvis med brinnande värmeljus att jag, systeryster, anna och sara på röda kuddar, och åt papadums, ris och chicken tikka! mkt gott. En BIB vin vätte struparna mellan heta tuggor. En hel del prat, och lite idol fick tiden att flyta fort.

Festligeheterna avrundades med glögg och Mamma Mia!- film. Mkt mysigt, och många skratt. Känns som ett koncept att upprepa :)

Kvällens aktiviteter inbegriper lite öl och 25-årsfest, och snart knackar kinamaten på dörren, med lite vänner i släptåg, förhoppningsvis.

Värmen är fortfarande inte helt okej i lägenheten, jag ska nog köra lite elelement innan de dyker upp. Väntar en saftig elräkning sen. hua haha.

Trevlig första advent imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0