Kära Blogg

Ja, då sitter jag här igen. När jag borde sitta någon helt annan stans.

Antingen, om den självsika delen av mig fick bestämma, i badkaret. Alltså inte tomt då, utan fyllt med vatten så varmt att man måste kliva i det i etapper. Först då skulle kanske mina muskler kunna slappna av. (då känns de ju inte längre) Trots att jag bara dubbelkört jobb och skola i två dagar så känns det i lederna. Men så stolt jag är när jag kommer hem. OCh buss är rätt okej ändå, trevliga busschaffisar. Fast det kanske inte är menat att man ska prata med dem så mycket. Idag körde hon nästan av vägen.

Tillbaka till ämnet. Om tjattanten i bakhuvudet fick som hon ville, så skulle jag ta plats på en av mina svarta plaststolar i köket och slå upp fysikboken, sätta på grafritaren och plocka upp formelsamlingen. Men, fy ************************

Jag är en vettig männska, det vill jag väl tro ändå. OCh man kan inte alltid göra det man vill, eller det man borde. Vissa gånger måste man bara låta saker hända. Idag, har jag låtit tiden gå. Utan att protestera. Och nu sitter jag här och nickar medans jag skriver, liksom för att övertyga mig själv att den här skiten är sann. För som man säger, utan belägg, kan man säga vad skit som helst.

Men ett bad är ju inte skit, det är ju rent. Och skönt. Och vad jag behöver nu. Klockan är ändå för mycket för att få något vettigt in i hjärnan. Jag har ju ändå tagit ledigt (INTE SJUKSKRIVIT!) från jobbet imorgon för att plugga (en del har det så bra som kan göra det på daglig basis) Jag hinner då.

Men inte i helgen, för då är det födelsedagsdags! :)

Pösspöss

Jag måste bara säga det, jag har så roligt nu. Skolan, trevliga människor, jobbet, underbara, roliga.. Kunderna är vänliga och uppskattande. Familjen är allt jag kunde önska mig. Vaknar upp med ett leende, och somnar skrattande. Jag skämms nästan. :) Kanske det viktigaste inlägget i denna blogg, men ack så kort. Men så är jag inte bra på att prata viktigheter, mcyket bättre på att snacka skit.

apropå det. jag tror jag tar ett bad. OCh sen en rykande kopp te :P SOV GOTTT ALIIHOPA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Här var det en helomvändning vill jag lova! Härligt att se att även de positiva känslorna har hittat hit till bloggen. Puss på dej

2008-01-17 @ 16:35:34
URL: http://helloanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0