Whitesnake

Tjosan. Tur att man har saker som kan få bort tankarna från dumma landlords och pengabesvär... mjusikk :)

Julklappen till rufset var två biljetter till Whitesnakes spelning på skandinavium i onsdags (man ska ju köpa sådant man har nytta av själv också!) AH, ahaha, riktigt roligt! De fick tydligen crappy betyg från diverse aftontidning, men allt beror ju på vad man har för referenser förstås. 60 är aldrig lika ungt som 25, om du frågar mig :) Denna lilla dam tyckte iaf det var en riktigt bra afton!

På söndag är det dags för det årliga julklappsspelet med grannar och vänner (snarare bara vänner numer, alla har ju begett sig på vift, även jag), lär bli mer folk än någonsin, då många gått och skaffat sig (eller fått, vem vet) respektive. Jag med :) Åhhh. hehehe.  BIG SMILE

vad som är crappy här på bloggen är väl mina inlägg. Fria från logik, topics och snygg grammatik. FREE AS A BIRD. typ.

må ni få en fröjdefull jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0