Julmys

En lördagkväll som sällsynt nog var ganska blöt, gjorde, som förtjänat, att gårdagen var ganska seg. Vad gör man då, en bakfull tredje advent?

Julgodis!

Utnyttjade mina två plattor och lilla köksö flitigt, och i garderoben ligger nu burkar fyllda med knäck, mozartkulor, ischoklad smaksatt med chili och kaffe. Vågade mig på ischoklad i två färger också... vit och mörk choklad. Efter smakprov har jag nog bestämt att de ser bäst ut. (smakar inte bäst dock :P)

Mycket smaskande blev det, men vägde nog upp det rätt väl genom att starta denna vecka med ett spinningpass 06.30 imorse. När jag kom hem för frukost innan jobbet, så doftade hela lägenheten av hyacint. Det känns att julen är nära :)

Wohooo..,


God Jul!


Kommentarer
Postat av: Anna

mmm! Be sure to ta med lite på söndag! Pliiis!

puss hjärtis

2008-12-16 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0