Damen erkänner

Okej. jag måste erkänna att...

...Jag gillar att vara student. För det är först nu som jag riktigt kan ta ut svängarna i mitt nudelätande. Jag älskar nudlar. Och nu tycker ingen jag är knasig om jag äter nudlar. Det är mere ett bevis på att jag till fullo tagit på mig min studentkappa och alla dess attaraljer. Och om jag så dricker upp buljongen, så, reta mig gärna, men jag säger att det är för mättnadens skull. Såååå sparsmart!

... jag gillar att jobba tills jag stupar. Jag gillar att jag fortfarande, trots heltisdstudier jobbar 75% av den tid jag jobbade innan, nu 20 timmar i veckan. För då kan jag känna att ingen tid går förlorad, jag är inte lat och dum. jag både jobbar och pluggar. :)

... jag känner mig lite ensam. Önskar att Du var här och kunde dela ett samtal, ett skratt, en kram med mig. MEn vet ju att ensamheten jag har inte är beständig utan snarare en följd av fysiska avstånd, något som idag är relativt överkomligt, tack telia.

glöm inte att livet är underbart. (under bart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0