Undviker sängen

... för somnar jag nu, så blir det morgon fortare, och då måste jag vara pigg och alert och med pennan i högsta hugg och skriva en fucking FEMMA på tentan. Det ska jag. Ja, det ska jag. JA; det ska JAG


Jag undviker tentaplugg nu, om du undrar.

det går ganska bra



fast kanske inte imorgon, om jag inte sover snart.


Okej, Nu fokuserar jag på MÅLET, och målet är att isolera mig och bli av med detta år. Nä, det lät ju dumt. Målet är att klara av detta år. ha lite kul (tentafest på lördag juhuuuu) men samtdigt, offra litegrann (typ umgänge.. MISS U!)för att nå mitt STORA mål... läkare :)


Ja, och med det sagt.


Jag hoppas jag inte kommer tillbaka hit idag, utan faktiskt går och lägger mig nu. Men man vet ju aldrig, ibland gör man inte som man borde :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0