Tentadaaaaag 1

Ahhhhhh, idag gäller det!


Jag har sovit gott de sista timmarna innan jag vaknade, för grann******** kollade på actionfilm till klockan fucking 2 igår. jag kollade efter om det var en film som gick på tv (då kunde ju jag kolla också, om han ändå skulle ha på så hög volym) men antingen har han kabeltv eller så var det hyrfilm. ah, så frustrerande. Han skrattade gott iaf, så den var säkert bra. (vilket skratt å andra sidan, heeelt hysteriskt)

Drömde massa konstigt imorse, så var ändå tacksam för att gå upp när klockan ringde. Sitter nu med mitt kaffe och har betalat teleräkningen (som brevbäraren just dumpade ner i mitt brevinkast). Kaffet ser lite småskumt ut, men det är bara för att mjölken kom i form av isbitar. Mitt kylskåp, har jag insett, har alldeles för långsam omsättning, vid sista städningen fick jag slänga minst tre möglande items. Hua. TILL OCH MED mjölken hinner bli gammal. Så nya knepet jag tar till: frysen. Jag har fryst in leverpastej, och mjölkkuber (mjölk i ispåsar). Än så länge funkar det super! har desstutom insett att mjölkisbitar är superbra till bailiyes ;)

sååå, nu ska jag sätta på mig turtrosorna, turringen och sen ta av mig dem, för jag behöver inte tur idag, för jag kan det här! hahahahaah (hm)

Lätt som en plätt!

pössspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0