Helvetesveckan går mot sitt slut

Denna vecka har varit ganska tung,det måste jag medge. På jobbet säger jag "självklart!" till allt, och det låter att " allt ska lösa sig". Ibland lovar damen lite i överkant. Jag ska ta itu med detta, snart. Sen, när det lugnat ner sig lite.

Tentorna är iaf avklarade. Jag tror inte det lir några omtentor från denna period iaf. Imorgon är dock det stora testet. 2,0. Är det möjligt? antagligen löjligt att ens tro. Men utan rätt inställning är det ju som att hopppas vinna lotterivinst utan att köpa lott ;)

Ligger i min röda soffa framför tv:n och halvsover. Huvudet dunkar och värker trots att jag svalt två ipren. Det får inte vara en förkylning på väg, det har jag inte råd med! Men nä, det ska nog gå bra. Jag är ju ehhhh, hypokondrisk :)
Hela kroppen är slutkörd, jag anstränger mig nu för att samla krafter inför imorgon. Sen gäller ju tentafest hos mig på lörda! det ska bli så kuL! och Krissy kommer med! Känns som evigheter sen, trots att det var.... nä, var d förra helgen??


Anyhow, sen volleyboll på söndah. Ska vila ut på morgonen, för på måndag är det nya tag. Nytt schema, nya ämnen. JAg kommer jobba 3-4 dagar i i veckan istället för 3. Dra ner på skiten haha, jo tjena.


***


NÄHÄ #"/**¤" skit! nu var inte helvetet slut. Grannen. Jävla fanskap. Kunde han inte tänkt på det tidigare! Då kunde jag dratt till mor, hur ska jag kunna sova när sängen vidrerar av deras jävla technoskitbasmusik?!? Det var då märkvärdigt!

jAJA,  nu ska de inte komma och klaga imorgon när jag har min fest.

HÄMDEN ÄR LJUUUUUV :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0