Ett kliv framåt...

får man hoppas att det blir. Om jag inte klarade tentan idag, då är det inte bara ett steg bak, utan två... men känns ändå bra.

Hade molande huvudvärk på grund av sömnbristen, men jag tror ändå det gick bra. Så här i efterhand kan jag bara komma på två fel jag vet att jag hade, men resten känns riktigt bra! kanske kan bli en femma :)

Satt och fikade med några tjejer i klassen efteråt, bjöd dem alla... tror jag... på tentafesten på lördag hehe :) åh, jag är såå laddad inför denna! :)

Nä, nu ska jag slappa framför tv:n med lite te... Tennis på eurosport nu, riktigt kul att se. Federer och Berrer :) Man kanske kan lära sig ngt (hm)


over and out!

:) :) Jag är såååå speedad och glad nu! Det gick nog vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0