Studentskans kostnadsfördelning.

Hua, ja, ibland undrar man.

Ja, för alla ointresserade, så bokför jag alla mina utgifter varje månad. Vissa påstår att det är sjukligt, jag tycker det är ett bra sätt att hålla nere köplusten (ibland)

Ibland är jag dock inte riktigt ärlig i min bokföring (tur att ingen revisor ska titta på den) Jag gömde mina alkoholinköp under posten Hygien och Medicin ett tag.. I fall att min mor skulle snegla på siffrorna någon gång. Men idag när min älsklingsmor kom och pratade vett med mig visade jag alldeles självmant och erkände :) Måste till mitt försvar säga att födelsemiddagar och romantiskta restaurangbesök (med R mestadels hehe) också räknas till "ute" hur som, jag tyckte själv det blev lite mycket av det goda ett tag, och som det är svårt att veta någonting när det gäller att studera sig själv objektivt som ett subjekt (hm) så är det ju det bästa att skriva ner och titta. Minskat har iaf utelivet gjort, av varierande anledningar.

Jaja, nog med blajblaj.. här kommer årets resultat hittils... Skämmes Malin! hähä

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0