Rekordlång.

när det gällde jobbdagen alltså. Jag önskar det vore varit något mer intressant, sexigt, spännande, annorlunda.

Men nä, det var planerat en lång jobbdag, och den enda förändringen (något hände iaf) var att den blev ännu längre.

Slutnotan blev tiotimmarochenkvart. Puh. Jag tackar gud att mina grannar är lugna idag (än så länge kanske jag ska säga, ta i trä, man ska inte ta ut något i förskott). Trots allt, att allt är körigt och jag saknar att umgås med mina vänner lite oftare.... jag är ändå verkligen så lycklig. Har ingen anledning, eller alla, beroende på hur man ser det. Jag har nämligen ingenting att klaga på. Allt som är jobbigt (mkt jobb, mkt skola) har jag makt att styra över själv. Det är nog få förunnade i denna värld, och jag är tacksam att jag tillhör dem med så många möjligheter.

Men lilla kroppen har börjat säga ifrån lite. JAg må vara lycklig, men måste sakta ner lite om humöret skall hålla i sig. Så. Nu ska jag, relativit tidigt, tända ett ljus, snappla av och gå och sooooooova.


pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0