oanade Effekter av att lyxa till det.

Igår efter jobbet, tyckte jag att jag var värd något extra.

Sitter nu med världens allergireaktion, svullen i ansiktet och kliande utslag. HEL*** ja, fortsättningen anas. Jo, och jag ska jobba om en halvtimme. jag ger det 10 minuter innan jag ringer och ber om uppskov för starttid för kommande arbetspass.

jag är så trött på det här.

Och jag vet inte vad det beror på. Så det finns ju inte ngt att göra åt det. utesluta en maträtt i taget, eller kanske var det den där iprenen jag tog när huvudet bankade så igår natt. Vad det än var, jag vill inte göra det (vad "det" nu är) igen.

jag är så trött på det här.

varför kan jag inte bara bli frisk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0