Myspys

Var bjuden på myspys ikväll. Ljusfest i söndagsmörkret.

***

Nu ska jag sippa lite på mitt varma te innan jag kryper ner i en nybäddad säng för att ladda inför kommande vecka.

Den kommer bli en utmaning. Måndag innan skolan blir det ett litet jobbpass, kvällen skall ägnas åt träning och studier neglegrade sen helgen. Tisdag hoppas jag ha öppen på kvällen att umgås med någon kär vän. På onsdag skall en fruktad fysikdugga genomfaras, och vid skoldagens slut tar jobbdagen sin början. Efter jobbet hoppas jag att krafterna räcker till att träna och plugga och storstäda (javisst). Torsdag, efter skolan och jobbet, så blir det tennis igen! På fredag kommer ett heldagspass på jobbet, 9-10 timmar, eftersom chefen behövde åka iväg på ärende. Måste skippa biologiföreläsningen, men får läsa igen den på kvällen. Värre saker har ju hänt. Lördag, ännu mer jobb.. men det är ju bra för kassan inför jul :)

Men nu... mysa och njuta av återstoden av denna lugna och sköööööna Sööööndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0