Man borde inte sova, när natten faller på, man borde se på stjärnorna, man borde vara två.

Jag tog mig lite egentid idag. Vi fick resutlatet av den första tentan, jag satte full pott... förstås. Det borde ju vara ennnnoormt energigivande, javisst.

Men snarare så att jag kunde

ANDAS IN

ANDAS UUUUUUUT.

Det blev dags för en paus.

Så en paus ble det. Jag drog från övningen en timma tidigare, föreläsaren har vad jag och S kallar "skidbackesyndomet" med antal räta linjer på tavlan noll. Inte ens ljusriktningar var raka. Hans motivering.

På frihand kan alla linjer mötas, men med linjal är det lite trixigare.

Den tyckte jag om, självklar och samtidigt helt underbar. Den packar jag ner och tar med mig tror jag.

Gick och solade. Såååå skönt. Fast meningar från biologiföreläsningarna om stimulerad celldelning och ökad mutationsrisk ringde runt i huvudet. JAG SKRATTAR HAHAHA, och njuuuuuter ÄNDÅÅÅÅ

Sen, frossade jag i en apelsin... kaka (det lät bättre än sockerkaka, socker är ju farligt har det sagts). Och försökte mig på den eminenta (jovars) uppgiften att tillaga en enkel rätt svensk husmanskonst i form av... kålpudding. Det luktar kål i min lägenhet nu, den smakade inte riktigt så delikat och exucivt (anyhow) som jag i min måhända aningen blåögda tanke hade funderat ut. Jag kanske inte ska bli hemmafru ändå.

Nä, men h, där kommer ju nästa ämne in i bilden. Det är svårt att vara hemmafru åt sig själv. Så sent som i förra veckan skojade **** om att jag gärna fick stå naken och laga mat till honom, men fy **** (och där kan du inte klämma in ngn annan än fan:s namn)

Sen tog jag det också, trots att jag inte på några sätt någonsin skulle kunna tänka mig själv i denne (man nä):s kök, lite som en förolämpning. Han skämtade verkligen. Som om det aaaaaaaaaaaaldrig vore täänkbart.

SÅ, vad hela denna självtid lett till, är att inse att:

1. Jag jobbar för att få pengar så att jag kan laga mat (det är dyrt när det krävs flera försök)
2. Jag jobbar för att slippa tänka på hur tomt det är i lägneheten. TYP EKOEKOEKO!

hoho................................................hoho
haaaalllåååå..................................haaalllåååå

S EE?!?
Sen, å andra sidan, kanske jag angriper frågan ur helt fel synvinkel. Om jag inte jobbade så mkt, kanske jag skulle hinna träffa alla goingar :)

Näääääääääääääää haha

Vi ses! ;) PÖSS


OCH krissy, om du kommer och hälsar på mig, så får du receptet! hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0