Jag försökte med mental träning...

men jag måste nog träna på det också, för tennisen gick inte så bra som jag tänkt ut att det skulle göra.
Men jag är optimist och har varit det efter varje träning nu i flera år! Nästa vecka så... då.. då ska de få se! haha

Men andra saker som jag måste fixa till för en bra prestation är nog:

att sova ut så jag kan se bollarna och komma ihåg ställningen
att äta ordentligt under dagen så att det inte snurrar så mkt (svårt att slå på två bollar)
att sluta glo på tränarens rumpa.

So, that's it!

Det ska väl inte vara så svåååååååårt, huh?

Risken med att eliminera alla undanflykter och ursäkter är ju att jag inte blir bättre ändå.... och dålig vill jag väl inte vara (utan brasklapp)
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0