Jag behöver många stärkande k(r)oppar

Ja, hu och he. Det minskar på kontot när man handlar. En ytterst vanlig företeelse för många, men ack, jag får ångest ändå.

IKEA igår (testade inte kaffet dock, deras lingondryck är ooooslagbar (av kaffe... VAD SÄGER JAG?!) i fyra timmar... nu kan jag studera fina gardiner när jag dricker mitt morgonkaffe :)

Men då, som sagt, smakar det så kostar det. Eller kostar det så smakar det. Välj vad du vill. Jag väljer ialla fall att tro att jag bara stissar upp mig lite, en kaffe gör susen.

Har ni sett hur mycket det finns att veta om kaffe. Bönor, Odlingsplatser, Rättvisemärkt? Vad ska man välja... Jag vet inte. Gevalia är ju trevligt, men kanske lite no-pro? :) haha

Snart, när jag vunnit på triss, då ska jag dyka ännu djupare i kaffets värld... (med risk att fastna)

Imorgon kanske denna blondin inte finns längre..... Då är jag kanske brunett istället! WOAA haha

Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0