Puh!

Äntligen helg!

Japp, jag tror jag satte tentan, jag är inte lika säker vad gäller duggan nu i veckan. Men det gör ingenting! Vad gör det om hundra år? haha :) Snart är det juuuuul :)

Det märks på jobbet också. Jul är den bästa tiden att jobba på konditori, Dofterna varje morgon, nyfriterade klenätter och struvor, pepparkakor och lussekatter. Och alla hunks som kommer in i hantverkskläder och handlar till fikat. ååååååhhhh mmmmmm hahaha

Snart ska jag ta mig i kragen och städa lite. Sen ska jag dra mig ifrån lägenheten och lämna den ensam i helgen. Den klarar nog grannarna, för det gör inte jag, bevare mig väl. Det är mycket jobb just nu, och om jag överhuvudtaget ska orka behöver jag min sömn. Imorse var jag så trött att jag nästan åkte till jobbet en timma för tidigt, men jag hejdade mig i dörren. En flyktig sekund tänkte jag åka dit ändå, jag skulle säkert fått betalt, men jag uppskattar min sömn för mycket :)

over and out för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0